مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-09اقتصادي

فارس من| زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد با پیستول های بیهوشی


جواد صدیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص وضعیت عقیم سازی سگ های بلاصاحب اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله  استعلام پیمانکار برای اجرای عقیم سازی سگ های بلاصاحب هستیم.

  وی ادامه داد: البته همزمان با استعلام پیمانکار برای عقیم سازی، در حال احداث سایت مخصوص و پناهگاه حیوانات شهری هستیم که با تکمیل آن کلیه مراحل عقیم سازی و در این سایت انجام خواهد گرفت.

صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه بهترین راه کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب و کاهش زاد و ولد آنها ، از دسترس خارج کردن پسماندهای غذایی و منابع تغذیه این حیوانات است،  افزود: به شهروندان توصیه می کنیم از رها سازی پسماندهای مواد غذایی در دسترس حیوانات خودداری کنند چون در دسترس بودن این پسماندها به عنوان غذا باعث افزایش بی رویه زاد و ولد حیوانات می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در خصوص غذارسانی به سگ ها نیز افزود: غذا رسانی شهروندان به سگ ها از روی حیوانات دوستی و طبیعت دوستی است که در ظاهر امری خوشایند است اما در نتیجه این غذارسانی افزایش انفجاری تعداد سگها را شاهد هستیم که مستقیما تعادل زیست محیطی را به هم زده و باعث صدمه غیر قابل جبران به سایر گونه های حیات وحش در پیرامون شهرها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد با پیستول های بیهوشی

فارس من| زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد با پیستول های بیهوشی